Kvalitetspolitik
Til opfyldelse af at Hera´s kvalitetsmålsætninger efterleves er der opbygget et kvalitetsstyringssystem i henhold til ISO9001:2008
Kvalitetsstyringssystemet er opbygget således:
- At alle ordrer/bestillinger bliver styret fra forespørgsel/kontraktbehandling til afslutning af arbejdsopgaven/bestillingen.
- At kundekrav altid søges opfyldt.
- At alle ansatte gennem uddannelse, information, delagtiggørelse i kundekrav og kvalitetsstyringssystemet, herunder deltage i gennemgang og fastsættelse af kvalitetsmål, bliver motiverede til at udføre deres arbejde ude hos kunden samt deltage aktivt i kvalitetsprocessen.
- At der løbende fokuseres på forebyggende og korrigerende handlinger samt løbende forbedringer for på sigt at øge kundetilfredshed og medarbejdernes involvering.
Vejen til kundetilfredshed
Gennem en effektiv planlægning og styring af arbejdsopgaver skal Hera sikre sig at serviceydelser leveret af Hera lever op til kundens krav og forventninger.
Gennem en effektiv rapportering om fejl, erfaringer og ideer fra alle medarbejdere sikrer Hera, at der under hele processen fokuseres på kundetilfredshed.
Kundetilfredshed i Hera overvåges på følgende måder:
- Input fra medarbejdere.
- Kundebesøg med jævne intervaller typisk inden påbegyndelse og efter afslutning af et projekt.
- Tlf. kontakt løbende under projektforløb.
- Kundens opfordres ved fremsendelse af afslutningsrapport til at fremkomme med klager på vore ansatte eller firmaets måde at udføre arbejdet/kontakten til kunden på genbestillinger af opgaver/personale.